Resolución2024R-2895-23 del Ararteko,de 16 de abril de 2024
Recomienda al Ayuntamiento de Zaratamo que responda de manera expresa y motivada a una solicitud de aprobación inicial de un Plan Parcial.
Recomienda al Ayuntamiento de Zaratamo que responda de manera expresa y motivada a una solicitud de aprobación inicial de un Plan Parcial.
Zaratamoko Udalari gomendatzen zaio berariaz eta modu arrazoituan erantzun diezaiola plan partzial bat hasiera batean onesteko eskaera bati.
KONTSUMOBIDE, Kontsumoko Euskal Institutuari gomendatzen dio izapidetzeak egiteko aurretiko hitzorduaren derrigortasuna kentzeko, sistema hori hautazko aukera gisa jartzeko, eta herritarrei zuzendutak
Recomienda a KONTSUMOBIDE, Kontsumoko Euskal Institutuaque elimine la obligatoriedad de la cita previa para cualquier trámite, habilite dicho sistema como opción voluntaria y que el servicio de recepc
¿Quieres dar tu opinión y escuchar la de otros chicos y chicas sobre pobreza, igualdad, justicia climática, discriminación...? ¿Naciste en 2009 y vivies en Euskadi? ¡Tu voz cuenta! Te queremos escuchar. ¡En el Consejo de Adolescentes del Ararteko hablamos de asuntos que te interesan! ¿Te apuntas? Cuéntanos, en la forma que quieras, quién eres y por qué te gustaría participar. Por…
Pobreziari, berdintasunari, klima-justiziari, diskriminazioari eta abarri buruzko iritzia ematea eta beste neska-mutil batzuena entzun nahi duzu? 2009an jaio zinen eta Euskadin bizi zara? Zure ahotsa entzun nahi dugu. Garrantzizkoena da-eta. Arartekoaren Nerabeen Kontseiluan interesatzen zaizkizun gaiei buruz hitz egiten dugu! Apuntatuko zara? Kontaiguzu, nahi duzun moduan, nor zare…
El Ararteko admitió a trámite la queja de un ciudadano que mostraba su disconformidad con la imposición de la cita previa para realizar trámites de manera presencial y, a su juicio, por el trato inade...
Arartekoak izapidetzeko onartu zuen herritar baten kexa, izan ere, ez zegoen konforme aurrez aurre izapideak egiteko aurretiaz hitzordua eskatu behar izatearekin, eta, bere ustez, tratu desegokia eman...
Arartekoak izapidetu zuen kexa batean, herritar bat kexu zen, izapideak aurrez aurre egiteko, aurretiaz hitzordua eskatu behar zelako, eta Kontsumobideren bulego batean, bere ustez, tratu desegokia ja...
El Ararteko tramitó la queja de un ciudadano disconforme con la imposición de la cita previa para realizar trámites de manera presencial y porque entendió haber recibido un trato inadecuado en una ofi...