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Resolución2024R-2895-23 del Ararteko,de 16 de abril de 2024
Recomienda al Ayuntamiento de Zaratamo que responda de manera expresa y motivada a una solicitud de aprobación inicial de un Plan Parcial.
Arartekoaren 2024R-2895-23 Ebazpena, 2024ko apirilaren 16koa
Zaratamoko Udalari gomendatzen zaio berariaz eta modu arrazoituan erantzun diezaiola plan partzial bat hasiera batean onesteko eskaera bati.
Arartekoaren 2024R-3475-23 Ebazpena, 2024ko otsailaren 15ekoa
KONTSUMOBIDE, Kontsumoko Euskal Institutuari gomendatzen dio izapidetzeak egiteko aurretiko hitzorduaren derrigortasuna kentzeko, sistema hori hautazko aukera gisa jartzeko, eta herritarrei zuzendutak
Resolución 2024R-3475-23 del Ararteko, de 15 de febrero de 2024
Recomienda a KONTSUMOBIDE, Kontsumoko Euskal Institutuaque elimine la obligatoriedad de la cita previa para cualquier trámite, habilite dicho sistema como opción voluntaria y que el servicio de recepc
El Ararteko recomienda a Kontsumobide que elimine la obligatoriedad de la cita previa para cualquier trámite y que el servicio de recepción e información presencial sea prestado por personal de la administración y no por vigilantes de seguridad
El Ararteko admitió a trámite la queja de un ciudadano que mostraba su disconformidad con la imposición de la cita previa para realizar trámites de manera presencial y, a su juicio, por el trato inade...
Arartekoak Kontsumobideri gomendatu dio ken dezala edozein izapide egiteko nahitaez aurretiko hitzordua eskatu behar izatea, eta aurrez aurre hartu eta informatzeko zerbitzua administrazioko langileek eman dezatela, ez segurtasun zaintzaileek
Arartekoak izapidetzeko onartu zuen herritar baten kexa, izan ere, ez zegoen konforme aurrez aurre izapideak egiteko aurretiaz hitzordua eskatu behar izatearekin, eta, bere ustez, tratu desegokia eman...
Kontsumobidek onartu egin du Arartekoaren gomendioa, edozein izapide egiteko nahitaez aurretik hitzordurik ez eskatu behar izateko, eta sistema hori borondatezko hautabide gisa jartzeko
Arartekoak izapidetu zuen kexa batean, herritar bat kexu zen, izapideak aurrez aurre egiteko, aurretiaz hitzordua eskatu behar zelako, eta Kontsumobideren bulego batean, bere ustez, tratu desegokia ja...
Kontsumobide acepta la recomendación del Ararteko para que elimine la obligatoriedad de la cita previa para cualquier trámite y habilite dicho sistema como opción voluntaria
El Ararteko tramitó la queja de un ciudadano disconforme con la imposición de la cita previa para realizar trámites de manera presencial y porque entendió haber recibido un trato inadecuado en una ofi...