Action taken by the ararteko during the covid-19 crisis
Action taken by the ararteko during the covid-19 crisis
Action taken by the ararteko during the covid-19 crisis
El Ararteko ha recibido varias quejas referidas al gasto adicional que implica para algunas personas el uso obligatorio de las mascarillas establecido legalmente para hacer frente a la crisis sanitari...
Arartekoak zenbait kexa jaso ditu pertsona batzuentzat maskarak nahitaez erabili behar izateak dakarren gastu erantsiagatik, izan ere, betebehar hori legez ezarrita dago Covid-19ak sortutako osasun-kr...
The Ararteko (Basque Ombudsperson), Manuel Lezertua, has received numerous complaints and consultations regarding the COVID-19 crisis. Both by email (arartekoa@ararteko.eus) and over the telephone (94...
El Ararteko ha recibido numerosas quejas y consultas en relación con la crisis del COVID-19. La ciudadanía ha planteado, por correo electrónico o telefónicamente, diferentes cuestiones sobre los probl...
COVID-19aren krisia dela eta, Arartekoak kexa eta kontsulta ugari jaso ditu. Herritarrek zenbait gai azaldu dituzte posta elektronikoz edo telefonoz. egoera honetan pairatzen ari diren arazoak, admini...
Un ciudadano mostró al Ararteko su desacuerdo con la decisión del viceconsejero de Vivienda de denegar la solicitud de adjudicación directa de una vivienda de protección pública en régimen de arrendam...
Herritar batek Arartekoari adierazi zion ez zegoela ados Etxebizitza sailburuordeak hartutako erabaki honekin: babes publikoko etxebizitza bat errentamendu erregimenean zuzenean esleitzeko eskaera bat...
Pasadas ya tres semanas desde que se decretara el estado de emergencia en Euskadi y el estado de alarma en España con motivo de la alarma sanitaria generada por la extensión de la pandemia del Coronav...
Covid 19 koronabirusaren pandemia hedatzeak sortu zuen osasun-alarmagatik, larrialdi egoera adierazi zen Euskadin, eta alarma egoera Espainian. Harrezkero hiru aste igaro ondoren, Arartekoak, lehenik...